Uznesenie – Reštrukturalizácia ,
Prvostupňové nenapadnuté opravnými prostriedkami Rozhodnutie bolo vynesené dňa

Rozhodnuté bolo na súde Okresný súd Nitra

Rozhodutie vydal sudca JUDr. Marek Olekšák

Oblasť právnej úpravy – Obchodné právoReštrukturalizácia

Forma rozhodnutia – Uznesenie

Povaha rozhodnutia – Prvostupňové nenapadnuté opravnými prostriedkami

Zdroj – pôvodný dokument (odkaz už nemusí byť funkčný)

Rozhodnutie

Súd: Okresný súd Nitra
Spisová značka: 30R/1/2019
Identifikačné číslo súdneho spisu: 4119213954
Dátum vydania rozhodnutia: 22. 07. 2020
Meno a priezvisko sudcu, VSÚ: JUDr. Marek Olekšák
ECLI: ECLI:SK:OSNR:2020:4119213954.5

Uznesenie
Okresný súd Nitra v reštrukturalizačnom konaní týkajúcom sa dlžníka: MHMH, s.r.o. so sídlom Šrobárová
52, 946 32 Šrobárová, IČO: 47 076 054, začatom na návrh navrhovateľa: MHMH, s.r.o. so sídlom
Šrobárová 52, 946 32 Šrobárová, IČO: 47 076 054, ktorého správcom je Mgr. Veronika Vargová,
so sídlom kancelárie Mostná 62, 949 01 Nitra, IČO: 42 336 635, o návrhu dlžníka na potvrdenie
reštrukturalizačného plánu, takto

r o z h o d o l :

I. Súd potvrdzuje reštrukturalizačný plán dlžníka: MHMH, s.r.o. so sídlom Šrobárová 52, 946 32
Šrobárová, IČO: 47 076 054, o ktorom hlasovala schvaľovacia schôdza veriteľov dňa 30.06.2020, a
ktorý tvorí prílohu tohto uznesenia.

II. Súd končí reštrukturalizáciu dlžníka: MHMH, s.r.o. so sídlom Šrobárová 52, 946 32 Šrobárová, IČO:
47 076 054.

o d ô v o d n e n i e :

1. Návrhom podaným na tunajší súd dňa 19.11.2019 dlžník MHMH, s.r.o. so sídlom Šrobárová 52, 946
32 Šrobárová, IČO: 47 076 054 (ďalej len „dlžník“) navrhol, aby súd povolil jeho reštrukturalizáciu.
2. Súd podľa § 113 ods. 1 zákona č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii v znení
neskorších predpisov (ďalej len „ZoKR“) Uznesením č. k. 30R/1/2019 - 99 zo dňa 26.11.2019 začal
reštrukturalizačné konanie na dlžníka a podľa § 116 ods. 1 ZoKR uznesením č. k. 30R/1/2019 - 105 zo
dňa 12.12.2019 povolil jeho reštrukturalizáciu, uznal reštrukturalizáciu za hlavné insolvenčné konanie,
ustanovil do funkcie náhodným výberom podľa § 116 ods. 4 ZoKR správcu Mgr. Veroniku Vargovú so
sídlom kancelárie Mostná 62, 949 01 Nitra, značka správcu: S1668, vyzval veriteľov, aby prihlásili svoje
pohľadávky v lehote 30 dní a určil rozsah právnych úkonov dlžníka, ktoré podliehajú súhlasu správcu,
uložil správcovi bez zbytočného odkladu informovať o reštrukturalizačnom konaní známych veriteľov
dlžníka, ktorí majú zvyčajné miesto pobytu, trvalé bydlisko alebo registrované sídlo v iných členských
štátoch Európskej únie ako v Slovenskej republike, spôsobom v zmysle Nariadenia Európskeho
parlamentu a Rady (EÚ) č. 2015/848 zo dňa 20. mája 2015, poučil účastníkov reštrukturalizačného
konania o práve uplatniť námietku zaujatosti z dôvodov podľa § 49 zákona č. 160/2015 Z. z. Civilný
sporový poriadok v znení neskorších predpisov voči sudcovi, ktorý má vec prejednať a rozhodnúť a
poučil veriteľov o spôsobe, náležitostiach a lehote na podanie prihlášok do reštrukturalizačného konania.
3. Uznesenie o povolení reštrukturalizácie bolo zverejnené v Obchodnom vestníku č. 246/2019 dňa
20.12.2019 a nadobudlo právoplatnosť a vykonateľnosť dňa 21.12.2019.
4. Podľa § 153 ods. 1 ZoKR, ak nie sú dôvody na zamietnutie plánu, súd do 15 dní od doručenia
návrhu na potvrdenie plánu predložený plán uznesením potvrdí; prílohu uznesenia tvorí plán potvrdený
súdom. V uznesení o potvrdení plánu súd rozhodne aj o skončení reštrukturalizácie. Uznesenie súd
bezodkladne zverejní v Obchodnom vestníku. Plán potvrdený súdom sa nezverejňuje; to sa nevzťahuje
na ustanovenia o novom úvere.

5. Podľa § 153 ods. 2 ZoKR, plán potvrdený súdom tvorí súčasť súdneho spisu. Účastníci plánu a ich
zástupcovia majú právo nazerať do súdneho spisu, ako aj plánu potvrdeného súdom a robiť si z neho
výpisy, odpisy a fotokópie alebo požiadať súd o vyhotovenie fotokópií za úhradu vecných nákladov.
6. Podľa § 154 ods.1 ZoKR, súd uznesením zamietne plán, ak
a) boli podstatným spôsobom porušené ustanovenia tohto zákona o náležitostiach plánu, postupe pri
príprave plánu, hlasovaní o pláne alebo iné ustanovenia týkajúce sa plánu, ak to malo nepriaznivý vplyv
na niektorého z účastníkov plánu,
b) prijatie plánu bolo dosiahnuté podvodným konaním alebo poskytnutím osobitných výhod niektorému
účastníkovi plánu,
c) plán nebol prijatý schvaľovacou schôdzou alebo dlžníkom; to neplatí, ak súd nahradil ich súhlas svojím
rozhodnutím,
d) ak podľa plánu nemá dôjsť k vydaniu akcií alebo iných majetkových účastí na dlžníkovi alebo
na preberajúcej osobe za nové peňažné vklady, alebo výmenou pohľadávok veriteľov skupiny pre
nezabezpečené pohľadávky s výnimkou veriteľov skupiny pre nezabezpečené pohľadávky vytvorenej
podľa § 137 ods. 5, a to aspoň vo výške podľa § 110 ods. 2 písm. e),
e) plán nie je spravodlivý vo vzťahu ku skupinám veriteľov tým, že predpokladá taký vznik, zmenu alebo
zánik práva alebo záväzkov obsiahnutých v pláne, že veritelia skupín pre nezabezpečené pohľadávky
budú uspokojení v dlhšej dobe ako zabezpečení veritelia bez toho, aby pre to existoval spravodlivý
dôvod,
f) plán je v podstatnom rozpore so spoločným záujmom veriteľov,
g) miera uspokojenia ktorejkoľvek z nezabezpečených pohľadávok, s výnimkou pohľadávok zaradených
do skupiny podľa § 137 ods. 5, je nižšia ako 50% výšky dotknutej pohľadávky; to neplatí, ak dotknutý
veriteľ písomne súhlasí s nižšou mierou uspokojenia,
h) plnenia určené na uspokojenie ktorejkoľvek z nezabezpečených pohľadávok, s výnimkou pohľadávok
zaradených do skupiny podľa § 137 ods. 5, majú byť podľa záväznej časti plánu poskytované počas
obdobia dlhšieho ako päť rokov; to neplatí, ak dotknutý veriteľ písomne súhlasí s dlhšou lehotou
splatnosti plnení určených na uspokojenie jeho pohľadávky.
7. Do 30 dní od povolenia reštrukturalizácie správca zvolal schôdzu veriteľov na deň 24.02.2020 (oznam
o zvolaní schôdze bol zverejnený v Obchodnom vestníku č. 10/2020 dňa 16.01.2020).
8. Po povolení reštrukturalizácie začala plynúť 30 dňová lehota na prihlasovanie pohľadávok a po jej
uplynutí ustanovený správca v lehote 10 dní zostavil zoznam pohľadávok ku dňu 22.01.2020, ktorý dňa
23.01.2020 doručil v jednom rovnopise súdu.
9. Uznesením č. k. 30R/1/2019 - 128 zo dňa 30.01.2020 súd určil, že na podanie veriteľa MAPAX, s.r.o.
so sídlom Púchovská 12, 831 06 Nitra, IČO: 35 837 764, doručenom správcovi dlžníka dňa 28.01.2020,
ktorým si uplatňoval pohľadávku vo výške 7.161,36 eura sa ako na prihlášku neprihliada z dôvodu, že
bolo doručené po uplynutí lehoty na prihlasovanie pohľadávok, pričom správcovi súd uložil povinnosť
upovedomiť o tomto rozhodnutí dotknuté osoby.
10. Uznesením č. k. 30R/1/2019 - 171 zo dňa 21.02.2020 súd nepriznal hlasovacie práva a ďalšie
práva spojené s popretými pohľadávkami veriteľovi: Ervin Mészároš TZB PROFI s miestom podnikania:
Veľká Lúč 381, 930 03 Lúč na Ostrove, IČO: 30 724 503, a to s pohľadávkami zapísanými v zozname
pohľadávok pod č. 41 až č. 78. Uznesenie nadobudlo právoplatnosť dňa 24.02.2020.
11. Dňa 24.02.2020 sa konala schôdza veriteľov za účelom voľby veriteľského výboru, pričom bol zvolený
veriteľský výbor v zložení: (i) Slovenská sporiteľňa, a.s.; (ii) KERAMIKA SOUKUP SR, s.r.o.; (iii) ELSEN
s.r.o.; (iv) ALKON REAL s.r.o. a (v) BEKWOODCOTE s.r.o. Schôdze veriteľov sa zúčastnila zákonným
sudcom poverená vyššia súdna úradníčka, tiež konateľ dlžníka a zo schôdze bola vyhotovená zápisnica,
ktorá bola súdu doručená dňa 24.02.2020.
12. Prvé zasadnutie veriteľského výboru sa konalo dňa 24.02.2020, bol na ňom zvolený predseda
veriteľského výboru, ktorým sa stal veriteľ Slovenská sporiteľňa, a.s. a zároveň veriteľský výbor
na základe žiadosti dlžníka rozhodol podľa § 143 ZoKR o predlžení lehoty na predloženie
reštrukturalizačného plánu o 60 dní. Zápisnica z prvého zasadnutia veriteľského výboru bola zverejnená
v Obchodnom vestníku č. 80/2020 dňa 27.04.2020.
13. Na treťom zasadnutí veriteľského výboru dňa 01.06.2020 veriteľský výbor prerokoval dlžníkom
predložený návrh reštrukturalizačného plánu a predložený záverečný návrh reštrukturalizačného
plánu dlžníka schválil a požiadal správcu o zvolanie schvaľovacej schôdze. Zápisnica zo zasadnutia
veriteľského výboru bola zverejnená v Obchodnom vestníku č. 110/2018 dňa 10.06.2020. Správca
zverejnil oznam o zvolaní schvaľovacej schôdze veriteľov s termínom konania dňa 30.06.2020 o 10:00
hod.

14. Z vecného a časového priebehu reštrukturalizačného konania možno konštatovať, že do etapy
prípravy a schvaľovania reštrukturalizačného plánu bol dodržaný zákonný postup podľa § 121, § 123,
§ 126, § 127 a § 128 ZoKR.
15. Dlžník predložil záverečný návrh plánu veriteľskému výboru v stanovenej zákonnej lehote a veriteľský
výbor o schválení predloženého návrhu plánu rozhodol v lehote podľa § 144 ods. 1 ZoKR.
16. V súlade s § 146 ods. 1, 2 ZoKR správca zvolal na deň 30.06.2020 schvaľovaciu schôdzu veriteľov.
Oznam o zvolaní schôdze bol zverejnený v Obchodnom vestníku č. 111/2020 dňa 11.06.2020.
17. Schvaľovacia schôdza sa konala v súlade s § 146 ods. 3, 4, 5, § 147 a § 148 ZoKR a návrh
reštrukturalizačného plánu bol na nej prijatý zákonom predpísanou väčšinou hlasov prítomných veriteľov,
ktorí boli zaradení do štyroch skupín, a to:
a) skupina pre zabezpečeného veriteľa - veriteľ Slovenská sporiteľňa, a.s. hlasoval za prijatie plánu s
počtom hlasov 198.599;
b) skupina nezabezpečení veritelia - za prijatie plánu hlasovali veritelia s počtom hlasov 609.764;
c) skupina - podriadené pohľadávky - za prijatie plánu hlasovali veritelia s počtom hlasov 78.329;
d) skupina akcionári - za prijatie plánu hlasovali akcionári s počtom hlasov 5000.
Za prijatie plánu tak hlasovali veritelia všetkých skupín.
18. Účastníci plánu prítomní na schvaľovacej schôdzi sa zapísali do listiny prítomných, ktorej správnosť
bola potvrdená podľa § 149 ZoKR. Žiaden účastník schvaľovacej schôdze nevzniesol odôvodnené
námietky k vykonanému hlasovaniu; schvaľovacej schôdze sa zúčastnila zákonným sudcom poverená
vyššia súdna úradníčka. V lehote podľa § 150 ods. 4 ZoKR bol rovnopis zápisnice s náležitosťami podľa
§ 150 ods. 2 a 3 ZoKR doručený súdu.
19. V lehote podľa § 151 ods. 1 ZoKR dňa 06.07.2020 dlžník ako predkladateľ plánu doručil súdu
návrh na potvrdenie plánu, ktorého súčasťou je zápisnica zo schvaľovacej schôdze a plán prijatý
veriteľmi zaradenými do skupiny nezabezpečených veriteľov, skupiny spriaznených veriteľov a skupiny
spoločníkov. Plán bol predložený aj s prílohami, a to v znení pred hlasovaním schvaľovacej schôdze o
prijatí plánu, v schválenom znení a v porovnanom znení.
20. Z predloženého plánu súd zistil, že reštrukturalizačný plán obsahuje opisnú časť plánu a záväznú
časť plánu.
21. Opisná časť plánu obsahuje:
- označenie dlžníka - bod I.
- definície pojmov - bod II.
- podrobná charakteristika podnikateľskej činnosti dlžníka - bod III.
- zhodnotenie veriteľov dlžníka z hľadiska ich práv pre zaradenie do skupín - bod IV.
- podrobný rozbor predpokladov zachovania prevádzky dlžníka a opatrenia potrebné na dosiahnutie
účelu reštrukturalizácie a rozbor predpokladov a okolnosti odôvodňujúce reálnosť splnenia týchto
opatrení - bod V.
- podrobný rozbor spôsobu realizácie reštrukturalizácie - bod VI.
- opis kritérií pre zaradenie jednotlivých pohľadávok a majetkových práv akcionárov dlžníka do
jednotlivých skupín - bod VII.
- všeobecné porovnanie právneho postavenia a miery uspokojenia pohľadávok v jednotlivých skupinách
- bod VIII.
- spôsob hlasovania - bod IX.
- rozdelenie finančných prostriedkov určených na uspokojenie pohľadávok veriteľov - bod X.
- nemožnosť vymáhania pohľadávok/ odpisy pohľadávok veriteľov - bod XI.
22. Preskúmaním opisnej časti plánu súd zistil, že plán obsahuje povinné náležitosti podľa § 110 ods.
1 písm. a), písm. b), § 110 ods. 2 písm. a), písm. b), písm. c), § 135 ods. 1 písm. a), písm. b), písm.
c) a § 135 ods. 2, 3 ZoKR.
23. Záväzná časť plánu obsahuje:
- Získanie finančných prostriedkov na dosiahnutie účelu reštrukturalizácie a uspokojenia veriteľov - bod I.
- Uspokojenie a zánik časti pohľadávok veriteľov, práva akcionárov - bod. II.
- Osobitné dojednania - bod III.
24. Preskúmaním záväznej časti plánu súd zistil, že plán obsahuje povinné náležitosti podľa § 136, §
137, § 138, § 139 a § 142 ZoKR.
25. Neoddeliteľnou súčasťou plánu sú prílohy plánu:
- zoznam pohľadávok;
- účtovná závierka zostavená ku dňu 31.12.2018;
- účtovná závierka zostavená ku dňu 21.12.2019;
- účtovná závierka zostavená ku dňu 31.12.2019;

- účtovná závierka zostavená ku dňu 31.01.2020;
- účtovná závierka zostavená ku dňu 29.02.2020;
- účtovná závierka dlžníka ku dňu 31.03.2020;
- účtovná závierka dlžníka ku dňu 30.04.2020; a
- účtovná závierka dlžníka ku dňu 31.05.2020.
26. Úloha súdu v reštrukturalizačnom konaní smeruje najmä k dohľadu nad zákonnosťou procesu
reštrukturalizácie, pričom z preskúmavacej právomoci súdu je v zásade vylúčené posudzovanie
ekonomickej možnosti, či efektívnosti reštrukturalizačného plánu dlžníka. Výnimkou z tejto zásady
predstavuje však prípad špecifického inštitútu reštrukturalizačného konania - nahradenia súhlasu
skupiny veriteľom nesúhlasiacej s plánom (tzv. cram - down). V týchto intenciách sú formulované v
ustanovení § 154 ods. 1 ZoKR aj dôvody, pri naplnení ktorých súd reštrukturalizačný plán zamietne, hoc
by s ním jeho účastníci súhlasili. Dôvody na zamietnutie plánu sú v tomto ustanovení (§ 154 ods. 1) v
zásade taxatívne ustanovené a súd pre potreby tohto rozhodnutia musí vykonať test každého z nich. Z
obsahu spisu a ani pri výkone dohľadu súdu v zmysle § 131 ZoKR súd nezistil, že by boli podstatným
spôsobom porušené ustanovenia uvedeného zákona o náležitostiach plánu, postupe pri príprave plánu,
hlasovaní o pláne alebo iné ustanovenia týkajúce sa plánu alebo že by to malo nepriaznivý vplyv na
niektorého účastníka plánu. Súdu predložený reštrukturalizačný plán je rozdelený na opisnú a záväznú
časť. Opisná časť plánu obsahuje všetky zákonné náležitosti podľa § 132 a nasl. ZoKR. Predkladateľ
plánu - dlžník vytvoril skupiny a zaradil jednotlivé pohľadávky účastníkov plánu v súlade s § 137 a 138
ZoKR. Záväzná časť plánu zrozumiteľne popisuje zmenu ich záväzkov, ku ktorým sa dotknutí veritelia
mohli v zákonom stanovenej lehote vyjadriť. Neoddeliteľnou súčasťou schváleného reštrukturalizačného
plánu sú prílohy plánu v súlade s § 142 ZoKR. Na základe vykonaného dokazovania, súd dospel k
záveru, že :
a) boli dodržané ustanovenia ZoKR o náležitostiach plánu vrátane jeho príloh, postupe pri príprave plánu,
hlasovaní o pláne, a preto neexistuje dôvod pre zamietnutie plánu podľa ustanovenia § 154 ods. 1 písm.
a) ZoKR;
b) nebolo zistené žiadne podvodné konanie pri prijatí predmetného reštrukturalizačného plánu alebo
poskytnutie osobitných výhod niektorému účastníkovi plánu, a preto neexistuje dôvod pre zamietnutie
plánu podľa ustanovenia § 154 ods. 1 písm. b) ZoKR;
c) zo zápisnice zo schvaľovacej schôdze vyplýva, že plán bol prijatý schvaľovacou schôdzou dňa
30.06.2020 vo všetkých skupinách ako aj nadpolovičnou väčšinou hlasov prítomných veriteľov, a preto
neexistuje dôvod pre zamietnutie plánu podľa ustanovenia § 154 ods. 1 písm. c) ZoKR;
d) z reštrukturalizačného plánu vyplýva (z opisnej časti), že dlžník nenavrhuje v rámci predkladaného
reštrukturalizačného plánu vydanie akcií alebo iných majetkových účastí na dlžníkovi, a to z dôvodu, že
dlžník v posledných dvoch rokoch svojim spoločníkom nevyplácal čistý zisk alebo iné vlastné zdroje,
čo vyplýva z účtovných dokladov a záznamov dlžníka; z reštrukturalizačného plánu (záväznej časti)
zároveň vyplýva, že spoločník dlžníka sa zrieka svojho práva na výplatu podielu na zisku a sumu, ktorá
by pripadala na úhradu výplaty podielu na zisku dlžník zadrží až do úplného splnenia tohto plánu. Preto
neexistuje dôvod pre zamietnutie plánu podľa ustanovenia § 154 ods. 1 písm. d) ZoKR;
e) plán je spravodlivý vo vzťahu ku skupinám veriteľov, keďže predpokladá taký vznik, zmenu alebo zánik
práva alebo záväzkov obsiahnutých v pláne, že veritelia skupiny pre nezabezpečené pohľadávky nebudú
uspokojení v dlhšej dobe ako zabezpečení veritelia bez toho, aby pre to existoval spravodlivý dôvod.
Zabezpečený veriteľ Slovenská sporiteľňa, a.s. sa síce podľa plánu bude uspokojovať v kratšej dobe
oproti nezabezpečeným veriteľom (36 splátok oproti 60 splátkam), avšak táto skutočnosť je odôvodnená
vyššou mierou uspokojenia týchto veriteľov ako v prípade konkurzu, kde by ich uspokojenie po
uspokojení zabezpečeného veriteľa zo zabezpečeného majetku predstavovalo podstatne nižšiu mieru.
Výška splátok je zároveň zohľadnená v závislosti od doby uspokojenia zabezpečeného veriteľa (do 36
splátky je splátka nižšia a následne od 37 splátky, kedy sa predpokladá uspokojenie zabezpečeného
veriteľa, už je vyššia) a plán predpokladá skoršie uspokojenie aj v prípade, že dôjde k vymoženiu
pohľadávok dlžníka voči jeho dlžníkom. Na základe uvedeného preto podľa súdu neexistuje dôvod pre
zamietnutie plánu podľa ustanovenia § 154 ods. 1 písm. e) ZoKR;
f) plán nie je v podstatnom rozpore so spoločným záujmom veriteľov; práve naopak, prijatý plán je v
záujme veriteľov, keďže z neho pre nich jednoznačne vyplýva vyššie uspokojenie ich pohľadávok ako
by dosiahli v prípade vyhlásenia konkurzu na majetok dlžníka. Pojem spoločný záujem veriteľov možno
vymedziť ako nadradený záujem všetkých veriteľov nad záujmy jednotlivcov. Meradlo je pritom hľadisko
spravodlivosti a výnosnosti v porovnaní s ostatnými spôsobmi riešenia úpadku. V kontexte takejto
charakteristiky spoločného záujmu veriteľov súd po preskúmaní reštrukturalizačného plánu schváleného

schôdzou veriteľov dospel k záveru, že tento nie je v rozpore zo spoločným záujmom veriteľov, a preto
neexistuje dôvod pre zamietnutie plánu podľa ustanovenia § 154 ods. 1 písm. f) ZoKR;
g) miera uspokojenia každej nezabezpečenej pohľadávky je 50 % výšky dotknutej pohľadávky;
neexistuje preto dôvod pre zamietnutie plánu ani podľa ustanovenia § 154 ods. 1 písm. g) ZoKR;
h) plnenie určené na uspokojenie každej z nezabezpečených pohľadávok, je podľa záväznej časti
plánu poskytované počas obdobia piatich rokov, neexistuje preto dôvod pre zamietnutie plánu podľa
ustanovenia § 154 ods. 1 písm. h) ZoKR.
27. Keďže súd nezistil dôvody na zamietnutie reštrukturalizačného plánu, reštrukturalizačný plán
predložený dlžníkom, ktorý bol schválený na schvaľovacej schôdzi veriteľov dňa 30.06.2020, týmto
uznesením potvrdil.
28. Podľa § 153 ods. 1 ZoKR v uznesení o potvrdení plánu zároveň súd rozhodol aj o skončení
reštrukturalizácie.
29. O účinkoch súdom potvrdeného plánu platia ustanovenia § 155 a § 155a ZoKR, o účinkoch
nesplnenia plánu platí ustanovenie § 159, § 159a a § 159b ZoKR, o účinkoch vyhlásenia konkurzu na
plán platí § 160 ZoKR.
30. Podľa § 155 ods. 1 ZoKR ustanovenia plánu sa zverejnením uznesenia o potvrdení plánu v
Obchodnom vestníku stávajú účinnými voči všetkým účastníkom plánu; ustanovenia plánu o novom
úvere sú účinné voči každému.
31. Podľa § 155 ods. 2 ZoKR zverejnením uznesenia o potvrdení plánu v Obchodnom vestníku zaniká
právo veriteľov, ktorí riadne a včas podľa tohto zákona neprihlásili svoje pohľadávky, vymáhať tieto
pohľadávky voči dlžníkovi, ako aj riadne a včas neprihlásené zabezpečovacie práva vzťahujúce sa na
majetok dlžníka; to platí rovnako aj pre podmienené pohľadávky, ktoré mali byť uplatnené prihláškou.
32. Podľa § 156 ZoKR zverejnením uznesenia súdu o skončení reštrukturalizácie v Obchodnom vestníku
zanikajú účinky začatia reštrukturalizačného konania a zastavujú sa konania prerušené podľa § 118
ods. 4 ZoKR. Ak zo záväznej časti plánu nevyplýva niečo iné, zaniká tiež funkcia veriteľského výboru
a funkcia správcu.
33. Prílohu tohto uznesenia tvorí reštrukturalizačný plán potvrdený súdom. Plán je súčasťou súdneho
spisu a nachádza sa na č. l. 383.

Poučenie:

Proti tomuto uzneseniu odvolanie nie je prípustné (§ 198 ods. 1 ZoKR).
Za deň zverejnenia tohto uznesenia sa považuje deň nasledujúci po dni zverejnenia uznesenia v
Obchodnom vestníku (§ 199 ods. 9 ZoKR).
Plán potvrdený súdom tvorí súčasť súdneho spisu. Účastníci plánu a ich zástupcovia majú právo nazerať
do súdneho spisu, ako aj plánu potvrdeného súdom a robiť si z neho výpisy, odpisy a fotokópie alebo
požiadať súd o vyhotovenie fotokópií za úhradu vecných nákladov (§ 153 ods. 2 ZoKR).

Informácie o súdnom rozhodnutí boli získané z pôvodného dokumentu, ktorého posledná aktualizácia bola vykonaná . Odkaz na pôvodný dokument už nemusí byť funkčný, pretože portál Ministerstva spravodlivosti mohol zverejniť dokument pod týmto odkazom iba na určitú dobu.