Uznesenie – Reštrukturalizácia Judgement was issued on

Decision was made at the court Okresný súd Nitra

Judgement was issued by Mgr. Marek Janigloš

Legislation area – Obchodné právoReštrukturalizácia

Judgement form – Uznesenie

Source – original document (the link may not work anymore)

Judgement

Súd: Okresný súd Nitra
Spisová značka: 31R/1/2018
Identifikačné číslo súdneho spisu: 4118210034
Dátum vydania rozhodnutia: 08. 10. 2018
Meno a priezvisko sudcu, VSÚ: Mgr. Marek Janigloš
ECLI: ECLI:SK:OSNR:2018:4118210034.2

Uznesenie
Okresný súd Nitra v právnej veci navrhovateľa - dlžníka : ELEKTRA NITRA, s.r.o., IČO: 36 522 562, so
sídlom Nábrežie mládeže 95, 949 01 Nitra, o návrhu na povolenie reštrukturalizácie dlžníka: ELEKTRA
NITRA, s.r.o., IČO: 36 522 562, so sídlom Nábrežie mládeže 95, 949 01 Nitra, takto

r o z h o d o l :

I. P o v o ľ u j e reštrukturalizáciu dlžníka ELEKTRA NITRA, s.r.o., IČO: 36 522 562, so sídlom Nábrežie
mládeže 95, 949 01 Nitra.

II. U z n á v a reštrukturalizáciu za hlavné insolvenčné konanie.

III. U s t a n o v u j e do funkcie správcu JUDr. Róbert Hipp, sídlo kancelárie Farská 33/I.p., 949 01
Nitra, značka správcu: S1485.

IV. V y z ý v a všetkých veriteľov dlžníka ELEKTRA NITRA, s.r.o., IČO: 36 522 562, so sídlom Nábrežie
mládeže 95, 949 01 Nitra, aby v lehote 30 dní od povolenia reštrukturalizácie prihlásili svoje pohľadávky
u správcu.

V. U r č u j e rozsah právnych úkonov dlžníka, ktoré podliehajú súhlasu správcu takto:
- právny úkon, ktorý presahuje rámec bežného právneho úkonu definovaného v 10 ods. 1 zákona č.
7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii v znení neskorších predpisov;
- založenie obchodnej spoločnosti, družstva alebo inej právnickej osoby;
- nadobudnutie účasti alebo prevod účasti na obchodnej spoločnosti, družstve alebo inej právnickej
osobe;
- prevod nehnuteľností alebo prenájom nehnuteľností alebo iného majetku, ktorého hodnota predstavuje
významný podiel na celkovej hodnote majetku dlžníka, prípadne ich zaťaženie vecným bremenom;
- uzatvorenie zmluvy o úvere, o pôžičke alebo o inom dočasnom poskytnutí alebo prijatí peňažných
prostriedkov;
- zabezpečenie cudzieho záväzku, prevzatie cudzieho záväzku, pristúpenie k cudziemu záväzku alebo
poskytnutie sľubu odškodnenia za škodu spôsobenú treťou osobou;
- právny úkon bez primeraného protiplnenia;
- právny úkon ukracujúci záujmy veriteľov na uspokojení ich pohľadávok;
- právny úkon, ktorým dlžník prevezme záväzok plniť pokračujúce peňažné alebo nepeňažné plnenie
počas viac ako troch mesiacov;
- právny úkon, ktorým dlžník prevezme záväzok poskytnúť plnenie s hodnotou vyššou ako 10% z jeho
obratu za predchádzajúci kalendárny rok;
- právny úkon voči osobe spriaznenej s dlžníkom;
- právny úkon, ktorý sa týka majetku dlžníka v rozsahu presahujúcom 20.000,00 eur;
- uznanie popretej pohľadávky voči veriteľovi podľa § 124 ods. 7 zákona č. 7/2005 Z. z. o konkurze a
reštrukturalizácii v znení neskorších predpisov.

VI. U k l a d á správcovi bez zbytočného odkladu informovať o reštrukturalizačnom konaní známych
veriteľov dlžníka ELEKTRA NITRA, s.r.o., IČO: 36 522 562, so sídlom Nábrežie mládeže 95, 949 01

Nitra, ktorí majú zvyčajné miesto pobytu, trvalé bydlisko alebo registrované sídlo v iných členských
štátoch Európskej únie ako v Slovenskej republike.

VII. Poučuje účastníkov reštrukturalizačného konania o práve uplatniť námietku zaujatosti z dôvodov
podľa §49 zák. č. 160/2015 Z.z. Civilného sporového poriadku voči sudcovi, ktorý má vec prejednať
a rozhodnúť najneskôr do uplynutia lehoty na prihlasovanie pohľadávok, keďže na námietky doručené
neskôr súd neprihliada.

VIII. Poučuje veriteľov, že prihláška sa podáva v jednom rovnopise u správcu, pričom správcovi musí
byť doručená do 30 dní od povolenia reštrukturalizácie. Na prihlášku doručenú správcovi po lehote sa
neprihliada. Prihláška musí byť podaná na predpísanom tlačive a musí obsahovať základné náležitosti,
ktorými sú meno, priezvisko a bydlisko alebo názov a sídlo veriteľa, meno, priezvisko a bydlisko
alebo názov a sídlo dlžníka, právny dôvod vzniku pohľadávky, poradie uspokojovania pohľadávky zo
všeobecnej podstaty, celková suma pohľadávky, podpis, inak sa na prihlášku neprihliada. Pre každú
zabezpečenú pohľadávku musí byť podaná samostatná prihláška s uvedením zabezpečenej sumy,
druhu, poradia, predmetu a právneho dôvodu vzniku zabezpečovacieho práva, inak sa pohľadávka v
reštrukturalizácii považuje na nezabezpečenú. V prihláške podmienenej pohľadávky musí byť uvedená
aj skutočnosť, na základe ktorej má pohľadávka vzniknúť alebo podmienka, od ktorej závisí vznik
pohľadávky. Celková suma pohľadávky sa v prihláške rozdelí na istinu a príslušenstvo, pričom
príslušenstvo sa v prihláške rozdelí podľa právneho dôvodu vzniku. Pohľadávka sa uplatňuje v eurách. K
prihláške sa pripoja listiny preukazujúce v nej uvedené skutočnosti. Veriteľ, ktorý je účtovnou jednotkou,
v prihláške uvedie vyhlásenie, či o pohľadávke účtuje v účtovníctve, v akom rozsahu, prípadne dôvody,
prečo o pohľadávke v účtovníctve neúčtuje. Prihlášku možno opraviť alebo doplniť len tak, že sa
pôvodná prihláška nahradí u správcu novou prihláškou, a to len do uplynutia lehoty na prihlasovanie
pohľadávok. Veriteľ, ktorý nemá na území Slovenskej republiky bydlisko alebo sídlo alebo organizačnú
zložku podniku, je povinný ustanoviť si zástupcu na doručovanie s bydliskom alebo sídlom na území
Slovenskej republiky a ustanovenie zástupcu písomne oznámiť správcovi, inak sa mu budú písomnosti
doručovať len zverejnením v Obchodnom vestníku. Vzory tlačív na podávanie prihlášok a vzory tlačív
príloh a údaje zapisované do nich spolu s vysvetlivkami k týmto zápisom sú uvedené v prílohách č. 4
až 6 vyhlášky Ministerstva spravodlivosti Slovenskej republiky č. 665/2005 Z. z., ktorou sa vykonávajú
niektoré ustanovenia zákona č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii.

o d ô v o d n e n i e :

1. Návrhom zo dňa 27.8.2018, podaným na tunajší súd dňa 28.8.2018 navrhovateľ - dlžník navrhol, aby
súd povolil jeho reštrukturalizáciu, a to na základe reštrukturalizačného posudku a ostatných dokladov,
ktoré k svojmu návrhu predložil.

2. Súd podľa § 113 ods.1 zákona č.7/2005 Z.z. o konkurze a reštrukturalizácii (ďalej len "ZoKR")
uznesením č. k. 31R/1/2018-308 zo dňa 11.09.2018 začal reštrukturalizačné konanie dlžníka ELEKTRA
NITRA, s.r.o., so sídlom Nábrežie mládeže 95, 949 01 Nitra, IČO: 36 522 562, keď zistil, že návrh na
povolenie reštrukturalizácie spĺňa zákonom predpísané náležitosti. Uznesenie o začatí reštrukturalizácie
nadobudlo právoplatnosť a vykonateľnosť dňa 19.09.2018.

3. Podľa § 1 ZoKR, tento zákon upravuje riešenie úpadku dlžníka speňažením majetku dlžníka a
kolektívnym uspokojením jeho veriteľov alebo postupným uspokojením veriteľov dlžníka spôsobom
dohodnutým v reštrukturalizačnom pláne; zákon upravuje aj riešenie hroziaceho úpadku dlžníka a
oddlženie fyzickej osoby.

4. Podľa § 3 ods. 1 ZoKR, dlžník je v úpadku, ak je platobne neschopný alebo predlžený. Ak dlžník podá
návrh na vyhlásenie konkurzu, predpokladá sa, že je v úpadku.

5. Podľa § 3 ods. 2 ZoKR, právnická osoba je platobne neschopná, ak nie je schopná plniť 30 dní
po lehote splatnosti aspoň dva peňažné záväzky viac ako jednému veriteľovi. Za jednu pohľadávku
pri posudzovaní platobnej schopnosti dlžníka sa považujú všetky pohľadávky, ktoré počas 90 dní pred
podaním návrhu na vyhlásenie konkurzu pôvodne patrili len jednému veriteľovi. Fyzická osoba je
platobne neschopná, ak nie je schopná plniť 180 dní po lehote splatnosti aspoň jeden peňažný záväzok.

Ak peňažnú pohľadávku nemožno voči dlžníkovi vymôcť exekúciou alebo ak dlžník nesplnil povinnosť
uloženú mu výzvou podľa § 19 ods. 1 písm. a), predpokladá sa, že je platobne neschopný.

6. Podľa § 1 ods. 1 vyhlášky č. 643/2005 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o spôsobe určenia
platobnej neschopnosti a predĺženia, na účely určenia platobnej neschopnosti sa platobne neschopným
rozumie ten, kto má viac ako jedného veriteľa, viac ako jeden peňažný záväzok 30 dní po lehote
splatnosti a koho peňažné záväzky 30 dní po lehote splatnosti nie sú kryté jeho finančným majetkom,
ktorým sa rozumejú a) peňažné prostriedky, b) pohľadávky z účtu, vkladu alebo inej formy vkladu v banke
alebo v pobočke zahraničnej banky, alebo v zahraničnej banke so sídlom v členskom štáte Organizácie
pre ekonomickú spoluprácu a rozvoj s výpovednou lehotou kratšou ako tri mesiace, c) peňažné
pohľadávky a dlhové cenné papiere, ktorých lehota splatnosti uplynie do 30 dní, ak možno s odbornou
starostlivosťou odôvodnene predpokladať ich riadne a včasné splnenie, d) peňažné pohľadávky a dlhové
cenné papiere po lehote splatnosti nie viac ako 30 dní, ak možno s odbornou starostlivosťou odôvodnene
predpokladať ich riadne splnenie do 30 dní od uplynutia lehoty ich splatnosti, e) peňažné pohľadávky a
dlhové cenné papiere, ktoré sú splatné na požiadanie (na videnie), ak možno s odbornou starostlivosťou
odôvodnene predpokladať ich riadne a včasné splnenie, ak by sa o ich splatenie požiadalo nasledujúci
deň.

7. Podľa § 116 ods. 1 ZoKR, ak sú splnené predpoklady, aby súd povolil reštrukturalizáciu, súd najneskôr
do 30 dní od začatia reštrukturalizačného konania uznesením rozhodne o povolení reštrukturalizácie.
Inak reštrukturalizačné konanie v rovnakej lehote uznesením zastaví.

8. Podľa § 116 ods.2 ZoKR súd povolí reštrukturalizáciu, ak
a) posudok spĺňa zákonom predpísané náležitosti,
b) obsah posudku je jasný a zrozumiteľný,
c) posudok vypracoval správca zapísaný do zoznamu správcov, ktorý má kanceláriu zriadenú
v obvode odvolacieho konkurzného súdu, v ktorom sídli príslušný konkurzný súd,
d) posudok v čase podania návrhu na povolenie reštrukturalizácie nebol starší ako 30 dní od
jeho vypracovania,
e) správca poverený vypracovaním posudku reštrukturalizáciu dlžníka odporučil a zo záverov
posudku je zrejmé, že na odporučenie reštrukturalizácie boli splnené predpoklady.

9. Podľa § 116 ods. 4 ZoKR, v uznesení o povolení reštrukturalizácie súd ustanoví správcu, vyzve
veriteľov, aby v zákonnej lehote prihlásili pohľadávky, a určí rozsah právnych úkonov dlžníka, ktoré
majú počas reštrukturalizácie podliehať súhlasu správcu; v uznesení tiež poučí veriteľov o spôsobe
prihlasovania pohľadávok, následkoch nedodržania lehoty na prihlasovanie pohľadávok a následkoch
nesprávneho prihlásenia pohľadávok. Správcu súd ustanoví na základe náhodného výberu pomocou
technických a programových prostriedkov schválených ministerstvom. Uznesenie súd bezodkladne
zverejní v Obchodnom vestníku; uznesenie tiež doručí účastníkom reštrukturalizačného konania,
ustanovenému správcovi, príslušnému registrovému súdu, príslušnému daňovému orgánu a colnému
riaditeľstvu. Správca v reštrukturalizácii má nárok na paušálnu odmenu a náhradu nevyhnutných
výdavkov spojených s vedením konania. Tieto nároky uhrádza dlžník.

10. Podľa § 172 ZoKR, na konkurzné konanie s cudzím prvkom sa vo vzťahu k členským štátom
Európskej únie alebo zmluvným štátom Dohody o Európskom hospodárskom priestore (ďalej len členský
štát) použijú ustanovenia tohto zákona, ak osobitný predpis neustanovuje inak.

11. Podľa článku 3 ods.1 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2015/848 z 20.5.2015
o insolvenčnom konaní (ďalej len "nariadenie"), právomoc začať insolvenčné konanie majú súdy
členského štátu, na ktorého území sa nachádza centrum hlavných záujmov dlžníka (ďalej len "hlavné
insolvenčné konanie"). Centrum hlavných záujmov dlžníka je miesto, kde dlžník pravidelne vykonáva
správu svojich záujmov a ktoré je zistiteľné tretími stranami. V prípade spoločnosti alebo právnickej
osoby sa za centrum jej hlavných záujmov považuje miesto, kde má registrované sídlo, ak sa nepreukáže
opak. Táto domnienka sa uplatňuje len vtedy, ak sa registrované sídlo neprenieslo do iného členského
štátu počas obdobia troch mesiacov predchádzajúcich podaniu žiadosti o začatie insolvenčného
konania. V prípade samostatne zárobkovo činnej osoby sa za centrum hlavných záujmov považuje
hlavné miesto jej podnikania, ak sa nepreukáže opak. Táto domnienka sa uplatňuje len vtedy, ak sa
hlavné miesto podnikania fyzickej osoby neprenieslo do iného členského štátu počas obdobia troch

mesiacov predchádzajúcich podaniu žiadosti o začatie insolvenčného konania. V prípade akejkoľvek
inej fyzickej osoby sa predpokladá, že centrom hlavných záujmov je miesto jej obvyklého pobytu, ak sa
nepreukáže opak. Táto domnienka sa uplatňuje len vtedy, ak sa miesto obvyklého pobytu neprenieslo
do iného členského štátu počas obdobia šiestich mesiacov predchádzajúcich podaniu žiadosti o začatie
insolvenčného konania.

12. Podľa článku 3 ods. 2 nariadenia, ak sa centrum hlavných záujmov dlžníka nachádza na území
niektorého členského štátu, súdy iného členského štátu majú právomoc začať insolvenčné konanie proti
tomuto dlžníkovi len vtedy, ak má na území tohto iného členského štátu nejaký podnik. Účinky takéhoto
konania sú obmedzené na majetok dlžníka nachádzajúci sa na území tohto členského štátu.

13. Podľa článku 4 ods. 1 nariadenia, súd, na ktorý bola podaná žiadosť o začatie insolvenčného
konania, bez návrhu preskúma, či má právomoc podľa článku 3. V rozhodnutí o začatí insolvenčného
konania sa uvedie, na čom je právomoc tohto súdu založená, a najmä skutočnosť, či je právomoc
založená na článku 3 ods. 1 alebo 2.

14. Súd v súlade s článkom 4 nariadenia na základe tvrdení dlžníka a listín, ktoré boli priložené k
návrhu na vyhlásenie konkurzu, dospel k záveru, že má právomoc začať insolvenčné konanie voči
dlžníkovi. Dlžník má na území Slovenskej republiky registrované sídlo, preto v zmysle článku 3 ods. 1
nariadenia je jeho centrum hlavných záujmov na území Slovenskej republiky. Súdu nie je známe, že by
zo strany dlžníka došlo v predchádzajúcich troch mesiacoch od podania návrhu na vyhlásenie konkurzu
k preneseniu centra jeho hlavných záujmov. Zároveň súdu nie je známa skutočnosť, že by už bolo voči
dlžníkovi vedené iné hlavné insolvenčné konanie, preto je toto konanie podľa článku 3 ods. 1 nariadenia
hlavným insolvenčným konaním, o čom súd v zmysle druhej vety článku 4 ods. 1 nariadenia rozhodol
samostatným výrokom.

15. Podľa článku 53 nariadenia, každý zahraničný veriteľ môže prihlásiť svoje pohľadávky do
insolvenčného konania prostredníctvom akýchkoľvek komunikačných prostriedkov, ktoré sú prípustné
podľa práva štátu, v ktorom sa začalo konanie. Na samotné prihlasovanie pohľadávok sa nevyžaduje
zastúpenie advokátom alebo iným príslušníkom právnického povolania.

16. Podľa článku 2 ods. 12 nariadenia zahraničný veriteľ je veriteľ, ktorý má svoj obvyklý pobyt, bydlisko
alebo registrované sídlo v inom členskom štáte, ako je štát, v ktorom sa začalo konanie, vrátane
daňových orgánov a orgánov sociálneho zabezpečenia členských štátov.

17. Podľa článku 54 ods. 1 nariadenia hneď po začatí insolvenčného konania v členskom štáte súd tohto
štátu s príslušnou právomocou alebo správca vymenovaný týmto súdom okamžite informuje známych
zahraničných veriteľov.

18. Podľa článku 54 ods. 2 nariadenia súčasťou informácie uvedenej v odseku 1, poskytnutej
prostredníctvom individuálneho oznamu, sú časové lehoty, pokuty stanovené v súvislosti s týmito
časovými lehotami, označenie orgánu alebo úradu oprávneného prijímať prihlášky pohľadávok a všetky
iné stanovené opatrenia. V tomto ozname sa musí uviesť aj to, či veritelia, ktorých pohľadávky sú
prednostné alebo kryté vecným právom, musia svoje pohľadávky prihlasovať. K oznamu sa pripojí aj
kópia štandardného formulára prihlášky pohľadávok uvedeného v článku 55 alebo informácie o tom, kde
je takýto formulár k dispozícii.

19. Podľa článku 54 ods. 3 nariadenia informácie uvedené v odsekoch 1 a 2 tohto článku sa poskytujú
prostredníctvom štandardného formulára, ktorý sa ustanoví v súlade s článkom 88. Formulár sa uverejní
na Európskom portáli elektronickej justície a má názov "Oznam o insolvenčnom konaní", pričom tento
názov je uvedený vo všetkých úradných jazykoch inštitúcií Únie. Formulár sa zasiela v úradnom jazyku
štátu, v ktorom sa konanie začalo, alebo ak je v danom členskom štáte viacero úradných jazykov, v
úradnom jazyku alebo v jednom z úradných jazykov miesta, v ktorom sa začalo insolvenčné konanie,
alebo v inom jazyku, ktorý daný štát uviedol ako ním akceptovateľný v súlade s článkom 55 ods. 5, a to
za predpokladu, že tomuto jazyku budú zahraniční veritelia lepšie rozumieť.
20. Podľa § 197 ods. 6 prvá veta ZoKR, v uznesení o vyhlásení konkurzu alebo povolení
reštrukturalizácie súd poučí účastníkov o ich práve uplatniť námietku zaujatosti.

21. Správca JUDr. Erik Bilský, sídlo kancelárie správcu Pekárska 11, 917 01 Trnava, ktorého poveril
dlžník dňa 19.04.2018 vypracovaním posudku, v posudku zo dňa 20.08.2018, odporučil, aby súd
navrhovanú reštrukturalizáciu dlžníka povolil.

22. Pri príprave posudku bol správca povinný postupovať podľa § 109 ZoKR a ním vypracovaný posudok
má náležitosti uvedené v § 110 ods.1, 2 ZoKR.

23. Súd po preštudovaní navrhovateľom predloženého reštrukturalizačného posudku dospel k záveru,
že predložený posudok zo dňa 20.08.2018 vypracovala osoba, ktorá je zapísaná do zoznamu správcov
(§ 108 ods. 3 ZoKR), tohto správcu poveril vypracovaním posudku dlžník, ktorý je navrhovateľom (§108
ods.1 ZoKR).

24. Poverený správca v posudku konštatuje, že sú splnené podmienky na odporučenie reštrukturalizácie
dlžníka uvedené v § 109 ods. 3 ZoKR.

25. Súd konštatuje, že predložený reštrukturalizačný posudok spĺňa náležitosti uvedené v § 110 ods.1,
2 ZoKR. Obsah posudku je jasný a zrozumiteľný, posudok v čase podania návrhu na povolenie
reštrukturalizácie nebol starší ako 30 dní od jeho vypracovania. Z posudku vyplýva, že správcom
odporučená reštrukturalizácia zodpovedá predpokladom v ňom uvedeným.

26. Súd z uvedených dôvodov rozhodol o povolení reštrukturalizácie navrhovateľa - dlžníka.

27. Do funkcie správcu súd podľa § 116 ods. 4 ZoKR ustanovil JUDr. Róberta Hippa, sídlo kancelárie
Farská 33/I.p., 949 01 Nitra, značka správcu: S1485, a to náhodným výberom pomocou technických a
programových prostriedkov schválených ministerstvom.

28. Zároveň súd vyzval veriteľov, aby v zákonnej lehote prihlásili svoje pohľadávky a poučil ich o spôsobe
prihlasovania pohľadávok a následkoch nesprávneho prihlásenia pohľadávok.

29. Súd určil rozsah právnych úkonov dlžníka, ktoré podliehajú počas reštrukturalizácie súhlasu správcu,
teda určil právne úkony, ktoré dlžník môže uskutočniť až po tom, keď mu správca k nim udelí súhlas.

30. Súd tiež uložil správcovi povinnosť bez zbytočného odkladu po povolení reštrukturalizácie informovať
známych veriteľov, ktorí majú zvyčajné miesto pobytu, trvalé bydlisko alebo registrované sídlo v iných
členských štátoch Európskej únie, ako v Slovenskej republike, spôsobom podľa nariadenia Európskeho
parlamentu a Rady (EU) č. 2015/848 zo dňa 20.5.2015. Takýto postup je namieste, v prípade, že sa
v konkurznom konaní vyskytne cudzí prvok, ktorým nesporne je, zahraničný veriteľ dlžníka, pričom vo
vzťahu k zahraničným veriteľom dlžníka sa, v súlade s ustanovením § 172 ods. 1 ZoKR, ustanovenia
ZoKR použijú, len ak nariadenie Európskeho parlamentu a Rady č.2015/848 neustanovuje inak.

31. Súd tiež poučil účastníkov o ich práve uplatniť námietku zaujatosti voči sudcovi, ktorý má vec
prejednať a rozhodnúť.

Poučenie:

Proti tomuto uzneseniu je odvolanie prípustné iba z dôvodu nedostatku medzinárodnej právomoci (čl.
5 nariadenia o insolvenčnom konaní v spojení s § 198 ods. 1 ZoKR). Odvolanie podľa predchádzajúcej
vety je oprávnený podať dlžník alebo veriteľ, a to v lehote 15 dní odo dňa jeho doručenia (odo
dňa nasledujúceho po dni zverejnenia tohto uznesenia v Obchodnom vestníku) písomne v dvoch
vyhotoveniach (§ 362 CSP v spojení s § 196 ZKR).

V odvolaní sa popri všeobecných náležitostiach podania (§ 127 CSP) uvedie, proti ktorému rozhodnutiu
smeruje, v akom rozsahu sa napáda, z akých dôvodov sa rozhodnutie považuje za nesprávne (odvolacie
dôvody podľa § 365 CSP) a čoho sa odvolateľ domáha (odvolací návrh).

Za deň doručenia tohto uznesenia sa považuje deň nasledujúci po dni zverejnenia uznesenia v
Obchodnom vestníku.

Information regarding the judgement were obtained from the original document, which was most recently updated on . Link to the original document may not work anymore, because the portal of the Ministry of Justice may have published the document under this link for only a certain period of time.